Egyedi Esküvői Kellékek

Felhasználási és Szerződési Feltételek

Kérem, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni  tika-virag.hu webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az alábbiakat és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásokat,  amennyiben elfogadja jelen ÁSZF és Adatvédelmi Nyilatkozat teljes tartalmát és minden pontjával egyetért.

Tudomásul veszi, hogy bármely termék megrendelése esetén a jelen ÁSZF elfogadása, nyilatkozatnak bizonyul és fizetési kötelezettséget von maga után. Amennyiben a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja a szerződést, köteles – a közlése időpontjáig - a vállalkozásnak, az addig teljesített szolgáltatásával kapcsolatos arányos díját megfizetni. Amennyiben - legkésőbb 48 órán belül – nem kerül visszaigazolásra a megrendelés, akkor a megrendelő  mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Jelen dokumentum elektronikus formában kerül megkötésre, nem kerül iktatásra, de PDF formátumban letölthető és kinyomtatható. Magatartási kódexre nem utal.

Amennyiben a Szerződési és felhasználási feltételek elolvasása után illetve az adatai kezelésre, feldolgozására vonatkozóan további kérdése lenne, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén!

I.  Az üzemeltető adatai:

Cégnév/Név: Tompa Istvánné

Adószám: 69321694-1-33.

Nyilvántartási száma: 53015479.

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Belügyminisztérium Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Államtitkár Okmányfelügyeleti Főosztály

Email cím: [email protected] vagy [email protected]

Telefon: 06-20-471-2285.

Kapcsolattartó: Tompa Istvánné

Székhely, telephely: 2146. Mogyoród, Akác köz 12. 

Szerződés nyelve: magyar

Tárhelyszolgáltató:

Illés Norbert ev.
Székhely: 2030 Érd, Ungvári utca 39
Email: [email protected]
Telefon: 06/20-234-4240

 

Figyelem! Kizárólagosan webáruházként üzemel a vállalkozásom, nincs üzlet! 

 

II.  Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A webáruház egyedi esküvői kellékeket forgalmaz, ezért a megrendelt termék elkészítése időt vesz igénybe, a szállítás nem azonnal történik. Az egyedi készítésű termékeknél figyelembe kell venni az esemény dátumát szigorúan, amit kötelező megadni a rendeléskor. Erre azért van szükség, hogy a rendelések időben odaérjenek minden vásárlóhoz még a megadott esemény dátum előtt bőven. A rendelés és az elkészítés közt előre meghatározhatattlan idő is eltelhet, ennek oka, figyelembe véve az esemény dátumokat és a megrendelések mennyiségétől is függ, ezért lehetséges, főleg, ha már főszezonvan az esküvőkben, hogy a rendeléstől számítva több nap esetleg hét is eltelhet. Ezért türelmet kérek és megértést, mert egyedileg készül minden termék. A rendléseket folyamatosan készítem és küldöm, de az esemény dátumokat be kell tartanom.  A termékeknél megjelenített képek és a méretek a valóságnak megfelelőek, némi eltérés akkor lehetséges, ha nincs olyan alapanyag, de pótolva van hasonlóval ez a minőségből és az árból nem veszít, mivel egyedi készítésű termékekről van szó, így a változás jogát fent tartom! Ha bármi változás bekövetkezik arról tájékoztatom minden esetben a vevőt! Mivel egyedi készítésű termékeket forgalmazok, ezért nem áll módomban visszavásárolni a temékeket, bármely ok is legyen a vevő részéről. 

Kivételt képeznek a kész termékek, amit csak forgalmaz a webáruház. A kész termékekere vonatkozóan, mivel ezek is egyedi termékek és a visszaélések végett külön szabály van. A megvásárolt terméket kizárólag csak postafordultával van mód kicserélni. 

Áraink minden esetben bruttó árak.

 

III. Vásárlás regisztráció nélkül vagy regisztrációval

1. Lehetősége van a vásárlásra előzetes regisztráció nélkül. A megrendeléssel egyidőben létrehozzuk felhasználói fiókját rendszerünkben, ha élni akar vele.

2. Ha előzetesen regisztrál a regisztrációs űrlap kitöltésével: felhasználónév, és e-mailcím megadásával, amiről e-mailben visszaigazolást kap.

Regisztráció után regisztrált felhasználóként be tud lépni és el tudja küldeni megrendelését.

IV. Vásárlás - rendelés -  fizetés menete

 

1. Termékek kiválasztása és kosárba helyezése


Ha már regisztrált, úgy regisztrált vásárlóként felhasználónevével és jelszavával lépjen be és kezdje meg a vásárlást.   A termék kosárba helyezése után (ezen a ponton is regisztrálhat) vagy folytatja a vásárlást vagy a "Rendelés" gombra kattint.

2. A kosár tartalmának frissítése, törlése és véglegesítése

A kosár tartalmának megjelenésekor a vásárlást tovább lehet folytatni a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva. Amennyiben vásárlását tovább folytatja és újabb terméket helyez kosarába, akkor a kosár tartalma automatikusan frissülni fog.
Kosarának tartalmát bármikor törölheti. a termék előtti "Eltávolítás" négyzetre kattintva. (a kosár tartalma a webáruházból történő kijelentkezéskor automatikusan törlődik).
Amennyiben Kosarának tartalmát véglegesíteni szeretné, úgy a "Rendelés" gombra kattintva ezt megteheti.

3.  Rendelés lépései

3.1 Az adatok megadása: A” Rendelés" gombra kattintás után megadhatja szállítási és számlázási címét és megjegyzést is fűzhet a rendeléshez.

Fontos: ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Természetesen a felhasználó a megadott adatok javítását a Webáruházban található "Fiók karbantartása" menüpontban elvégezheti. Az adatokat csak először kell megadni, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezni.

3.2 Szállítás

3.2.1 Házhoz szállítás

Felhívjuk figyelmét, hogy házhozszállítás esetén a pontos szállítási költségről, illetve a fizetés végösszegéről a rendelés feldolgozása után e-mailben értesítjük.

3.3 Fizetés: banki utalással történik

Webáruházunkban megrendelt termékek vételárát a szállítási költséggel együtt Tompa Istvánné Egyéni vállalkozó, Raiffeisen Bank -náll vezetett 12021006-01077153- 00100005.  számú bankszámlaszámára kell utalni. 

Az utalás közlemény rovatában a megrendelés azonosítószámát fel kell tüntetni

A megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek postázásra.

3.4. Utánvétel lehetőségét sem zárjuk ki abban az esetben, ha az utánvét szállítási díját az 2.600Ft-ot bankszámlánkra átutalja. Így a megrendelt árú értékét kell csak fizetnie a futárnak! 

Az utánvét vásárlási lehetőségének azért ez a feltétele, mert nagyon sokan szórakozásból rendeltek oldalunkról és a csomagot az első kézbesítési napon azon nyomban visszaküldik, nem veszik át!

Nekünk a szállítási költséget előre ki kell fizetni, csak annak a csomagját viszik el tőlünk, ami rendezve van!

Mi egyedi készítők és kisvállalkozók vagyunk, az áraink nem magasak, így nem tudjuk kitermelni a heti szinten a CSALÓK okozta károkat! Ki szeretetnénk zárni ezeket a kulturálatlan , felelőtlen embereket az oldalunkról! 

Már 32 éve készítjük az egyedi esküvői díszeinket, amivel nem egy menyasszonynak és családtagjainak szereztünk örömet! Mi becsületesen kiszolgáltunk mindenkit eddig is és a jövőben is így fogjuk folytatni legjobb tudásunk szerint! Köszönöm előre is megértésedet! 

Ha folytatod a vásárlást köszönjük! Ha nem akkor is köszönjük, hogy meglátogattad oldalunk!

További információkért keress minden kötelezettség nélkül: [email protected]

3.5. GLS futárszolgálat - csomagPONTba - előre utalással

GLS futárszolgálat - csomagPONTba - előre utalással: 1.600Ft.

Az oldalon technikai okok végett nincs lehetőség közvetlenül kiválasztani a GLS csomagPONT-ot. De ettől függetlenül a kedvező szállítási díj végett felvesszük a rendeléseket így is, úgy hogy a rendelés leadása után egyeztetni szükséges telefonon a GLS-csomagPONT-ot .

Kérem ezért egyenlőre a szállítási adatokhoz az eredeti címét adaja meg, ami egyeztetés után változtatásra kerül majd! 

A GLS-csomagPONT-ot a lehetőségek közül ki tudjuk választani manuálisan, ami optimális GLS-csomagPONT Önnek a csomag átvételéhez. Ez pár percet vesz igénybe csupán, de így jóval kedvezőbb a szállítási díj és bármikor átvehető a csomag, amikor Önnek megfelelő. A GLS a csomag felvételekor email-t küld a csomagszámmal és nyomkövetési információkkal.
Az utaláshoz információk: Számlatulajdonos: Tompa Istvánné Bankintézet: Raiffeisen Bank Bankszámlaszám: 12021006-01077153-00100005.  
A közlemény rovatba feltétlenül tüntese fel a rendelés azonosítóját minden esetben! 

4. A szerződési feltételek elfogadása

Amennyiben a megadott adatok helyesek, el kell fogadnia a szerződési feltételeket, amely egyben azt is jelenti, tudomásul veszi, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.

5. „Rendelés elfogadása” gombra kattintva adható le a rendelés.

  Amennyiben szükséges, a rendelés a „Vissza” gombbal módosítható és a rendelést bármikor megszakíthatja, és kosarának tartalmát törölheti.

Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók.

6. Visszaigazoló email a rendelésről.  A Webáruház a megrendelésről automatikusan egy visszaigazoló e-mailt küld egy proforma számával a megadott email címére. Ha az email nem érkezne meg célszerű a spam mappát megnézni.

 

V. A termék átvétele, fizetés, szállítási díjak

 

1. Házhozszállítás futárszolgálattal:

A szállítási díjak itt megtekinthetők

Webáruházamban az alábbi szállítási lehetőségekkel rendelhet:  

- GLS futárszolgálat - csomagPONTba - előre utalással: 1.600Ft.

- GLS futárszolgálat- házhoz szállítás - előre utalással 2.200Ft. 

- GLS futárszolgálat- házhoz szállítás - utánvétellel 2.600Ft, amit előre kell fizetni! 

- GLS futárszolgálat- ingyenes házhoz szállítás - előre utalással, abban az estben, ha a rendelés részösszege meghaladja a 25.001Ft-ot. .  

- MPL futárszolgálat- házhoz szállítás - előre utalással 3.700Ft. 

GLS futárszolgálat - csomagPONTba - előre utalással: 1.600Ft.

Az oldalon technikai okok végett nincs lehetőség közvetlenül kiválasztani a GLS csomagPONT-ot. De ettől függetlenül a kedvező szállítási díj végett felvesszük a rendeléseket így is, úgy hogy a rendelés leadása után egyeztetni szükséges telefonon a GLS-csomagPONT-ot .Kérem ezért egyenlőre a szállítási adatokhoz az eredeti címét adaja meg, ami egyeztetés után változtatásra kerül majd! A GLS-csomagPONT-ot a lehetőségek közül ki tudjuk választani manuálisan, ami optimális GLS-csomagPONT Önnek a csomag átvételéhez. Ez pár percet vesz igénybe csupán, de így jóval kedvezőbb a szállítási díj és bármikor átvehető a csomag, amikor Önnek megfelelő. A GLS a csomag felvételekor email-t küld a csomagszámmal és nyomkövetési információkkal.
Az utaláshoz információk: Számlatulajdonos: Tompa Istvánné Bankintézet: Raiffeisen Bank Bankszámlaszám: 12021006-01077153-00100005.  
A közlemény rovatba feltétlenül tüntese fel a rendelés azonosítóját minden esetben! 

A GLS a csomag felvételekor email-t küld a csomagszámmal és nyomkövetési információkkal. Továbbá a kiszállítás napján sms értesítőt, amiben a szállítási időintervallum és a futár száma, arra az esetre, ha egyeztetni szükséges a kézbesítéssel kapcsolatban.
A futár a kézbesítés előtt pár perccel telefonon keresni fogja Önt. A GLS a csomag a feladás napját követő másnap kézbesíti a csomagot.

FONTOS: Az MPL szállítás esetén csak email értesítőt kap. Nincs lehetőség a futárral kapcsolatba lépni. A csomagot az MPL előre meghatározatlan időben kézbesíti, ez több napot is igénybe vehet. Szállítási idő 2-3 hét. A szállítási díj tartalmazza a feladási költséget és a postára szállítás díját. Ebben az esetben csak előre utalást fogadunk el.

 

Házhozszállítás esetén a termékeket a webáruház munkatársa csomagolja be, mely szolgáltatásért külön díj nem kerül felszámításra. Valamennyi csomag esetében mellékelten megtalálható a vásárlásról szóló blokk, és/vagy a termékek vételárát, valamint az egyéb járulékos költségeket tételesen tartalmazó számla.

 

VI. Elállás joga

Az elállási jog kizártsága

Az olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ön utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ön személyére szabtak az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

A megrendelt egyedi készítésű termék kézhez vétele előtt, ill. postára adás előtt  vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától, amit telefonon vagy emil-ben egyeztetve tud megtenni az oldalon elérhető elérhetőségeken. Ebben az esetben a nem terheli a vevőt semmilyen költség. A postára adás után  nem áll módunkban visszavásárolni a terméket. A vevőt terheli a mindenkori rendelés mindennemű felmerülő költsége. 

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. 

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a jelen – és a honlapról is letölthető - nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

 Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus úton visszaigazolni.

Letölthető nyilatkozat-minta elálláshoz

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

 

 VIII. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az eladó alábbi elérhetőségein terjesztheti elő:

Email cím: [email protected] vagy [email protected]

Telefon: 06-20-471-2285.

Amennyiben az eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található:

FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁGOK

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

 

A kérelemnek tartalmaznia kell

a.            a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

b.            a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

c.            ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

d.            a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

e.            a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

f.             a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,

g.            a testület döntésére irányuló indítványt,

h.            a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:

http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Területileg illetékes Békéltető Testületek:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: [email protected]; [email protected]

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: [email protected]; [email protected]

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: [email protected]

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: [email protected]

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: [email protected]

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: [email protected]

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: [email protected]

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: [email protected]

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: [email protected]

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: [email protected]

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: [email protected]

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: [email protected]

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: [email protected]

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefonszám: 06-1-269-0703

E-mail: [email protected]

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: [email protected]

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: [email protected]

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: [email protected]

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: [email protected]

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

E-mail: [email protected]

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: [email protected]

Online vitarendezési platform:

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az Online vitarendezési platform itt érhető el.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.


IX. Biztonság

A  webáruház Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását

X. Törvényi hivatkozások:

Adatkezelés: 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)

Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Jótállás

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

Szerzői jogok

1999. évi LXXVI. törvény

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak: 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs

társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről; 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól; 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra

vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

2024.02.14..

Termék kategóriák

Szállítás

 

Felhasználó

Kérdése van?


Telefon: 06/20-471-2285


[email protected]

 

Partnereink